Versie 9.18 patch: samenvatting nieuw, verbeterd en opgelost

Na uitlevering van 9.18 bleken twee functionaliteiten niet meer optimaal te werken. In deze patch zijn die functies verbeterd (zie de lijst "Oplossingen").

Warning

Wij raden zeker aan om voorafgaand aan het updaten een veiligheidskopie te maken. Zelfs in het zeer speciale geval dat er iets bij de conversie fout gaat, kunnen de actuele gegevens dan weer worden teruggezet.
Intramed Online gebruikers hoeven geen extra veiligheidskopie te maken. Hun gegevens worden al drie keer per dag geback-upt.
Heb je nog archieven in Intramed, open dan na elke update die archieven zodat deze ook worden geconverteerd (via menu [Systeem], [Archief], [Bekijk archief...]).

Oplossingen Intramed

Mede dankzij de oplettendheid van gebruikers zijn enkele problemen opgelost. Het gaat hierbij om:

Intramed functie

Probleem en oplossing

Wizard Plannen van een afspraak

Bij het plannen van een afspraak kon het laden van de berichtenpagina lang duren. Dit is opgelost.  

ZorgDomein koppeling

Doordat ZorgDomein aanpassingen heeft gedaan aan de koppeling, werkt deze niet meer in Intramed. Het menu bij het ZorgDomein icoon is daarom tijdelijk gedeactiveerd.

Warning

De gegevens worden automatisch geconverteerd naar de nieuwe versie.