Versie 9.9 build 73: samenvatting nieuw, verbeterd en opgelost

In Intramed versie 9.9 zijn een aantal zaken aangepast. Er zijn nog een aantal bugs ontdekt die, ondanks zorgvuldig testen, niet eerder aan het licht zijn gekomen. Gelukkig hebben we dit snel kunnen oplossen.

Warning

Wij raden zeker aan om voorafgaand aan het updaten een veiligheidskopie te maken. Zelfs in het zeer speciale geval dat er iets bij de conversie fout gaat, kunnen de actuele gegevens weer worden teruggezet.
Intramed Online gebruikers hoeven geen extra veiligheidskopie te maken. Hun gegevens worden al drie keer per dag geback-upt.
Heb je nog archieven in Intramed, open dan na elke update die archieven zodat deze ook worden geconverteerd (via menu [Systeem], [Archief], [Bekijk archief...]).

Oplossing

Mede dankzij de oplettendheid van gebruikers zijn de volgende problemen opgelost:

Intramed functie

Probleem en oplossing

Fysiovergoeding

Sommige verzekeraars bieden verzekeringen aan voor hulp in het buitenland. Deze aanvullende verzekeringen zijn niet relevant voor Fysiotherapie in Nederland, maar worden via de COV wel als relevant gemarkeerd. Hierdoor gaat het vaststellen van de Fysiovergoeding niet altijd goed.

Je kunt dit soort verzekeringen zelf als niet-relevant markeren. Als je dat doet (of al gedaan hebt) worden deze verzekeringen voortaan genegeerd, waardoor Fysiovergoeding weer optimaal werkt.

Wizard Plannen van een afspraak

  • Het veld "Max aantal vergoed:" uit de behandelserie werd bij het maken van een vervolgafspraak niet overgenomen in de wizard Plannen van een afspraak. Dit is opgelost. De waarde wordt nu overgenomen uit de behandelserie en als je vervolgens de waarde in de wizard wijzigt, wordt dat aantal ook in de behandelserie aangepast.
  • Bij het plannen van een afspraak op een abonnement werd onterecht gevraagd welke codelijst, prestatiecode etc. er gebruikt moet worden. Dit is opgelost.

Warning

De gegevens hoeven niet geconverteerd te worden naar de nieuwe versie.