Formuliersets maken

Quick reference

Korte instructie

  1. Klik op menu [Systeem], [Verslagleggingsrichtlijnen], klik op een basisverslagleggingsrichtlijn en op de "Schermen", "Richtlijninstellingen" of vanuit een behandelepisode tabblad "1. Verslaglegging": klik op "Opties", "Richtlijninstellingen".
  2. Op tabblad "3. Formuliersets" of op tabblad "4. Formuliersets" in de verslagleggingsrichtlijn kun je formuliersets aanmaken.
  3. Klik in de linker lijst "Formuliersets:".
  4. Vul de kolommen in.
  5. Klik in de rechter lijst "Formulieren:".
  6. Klik op "Ja".
  7. Vul de kolommen in. 
  8. Bewaar de regel ("F5" of ).
  9. Voeg zo nodig nog meer formulieren toe. Voeg daarvoor een nieuwe regel toe  en herhaal stappen 7 en 8.
  10. Sluit het scherm ("ESC" of  ).

Als je een formulierset aanklikt in de navigatie boomstructuur, worden automatisch alle daarin opgenomen formulieren geselecteerd. Je kunt de formulieren (vragenlijsten / testverslagen) die je niet wil toevoegen, uitvinken.

Onderin het scherm kun je in het veld "Zoek op formuliernaam:" een zoekterm intypen.

Via de volgende link kun je het bijbehorende filmpje bekijken https://youtu.be/kAF7i3GWIok