E-mailontwerp toevoegen of wijzigen

Bij sommige acties in Intramed wordt een automatische e-mail verstuurd. Bijvoorbeeld bij het online aanbieden van een vragenlijst en het online versturen van een nota. Je kunt de tekst van deze automatisch gestuurde e-mails aanpassen op dit tabblad.

  1. Dubbelklik op een ontwerp om het te wijzigen, of klik op  om een nieuw e-mailontwerp toe te voegen.
  2. In het scherm "Documentontwerp" kun je het ontwerp aanpassen. Je kunt tekst typen en velden toevoegen. Het voordeel van velden toevoegen is dat Intramed automatisch de velden invult aan de hand van de gegevens van de behandelepisode/declaratie/praktijk etc. waarbij je de brief gebruikt.
    Als je op "Veld toevoegen" klikt, zie je een lijst van mappen. Klik op het pijltje voor een map en je ziet de beschikbare velden. Dubbelklik er op om ze aan je ontwerp toe te voegen.
     
  3. Bewaar de gegevens ("F5" of ).
  4. Wijzig zo nodig de andere ontwerpen.

Tip

In de systeemgegevens kun je instellen welk e-mailontwerp je in welke situatie wil gebruiken. Klik daarvoor op menu [Systeem], [Organisatie], [Systeemgegevens], tabblad "b. E-mailontwerpen" (gebruik de pijltjes).